Trendi borsor

 BOR JELLEMZŐI

Fajtái:
Tézis – Tokaji Cuvée félédes.
Üdvözlet – Tokaji Muscat Blanc száraz. Könnyű, illatos száraz Sárgamuskotály, Tokajban a legkorábbi szüretelésű, igazi frissítő, a tavasz-nyár bora
Érintés – Tokaji Furmint száraz. Klasszikus Furmint, mely a Tokajban megszokottnál könnyebben iható.

 FELADAT

Marketing terv
Borászat logójának és arculatának megtervezése
Borok nevének kiválasztása
Teljes csomagolási koncepció és grafikai tervezése
3D modellezés
Nyomdai kivitelezés
Fotózás

 MEGVALÓSÍTÁS

Vizuális koncepció:
Egyedi művészi grafikai stílust alkottunk, család kiépítésével. Az Angyal márkát figyelembevéve – ahol az angyali toll motívumot használjuk – egy olyan borcsaládot terveztünk, ahol a név és a bor fajtájának, harmóniája adta ezt a stílust.
Mivel a speciális zsugorfóliával láttuk el a palackot a termékek teljes felületét ki tudtuk használni a tervezéshez így a látványos boros designt tudtunk elérni, mely támogatja a borászat marketingcéljait is.

Gyártás:
Elsők között Magyarországon sleeve fólia (zsugorcímke) csomagolással öltöztettük. A flexó nyomdatechnikával gyártott csomagolóanyagokon nyolc direkt színt, beleértve a fedő fehér és fémfestékek alkalmazását is bevetettük. A zsugorfóliánk megfelel a nemzetközi élelmiszeripari szabványoknak.

 EREDMÉNY

Új trendi bor kategória. Az áruházak boros polcain egy családként jelennek meg a multi áruházak boros szekcióiban, egymást is erősítve kívánja elnyerni a vásárló kegyeit. Értékesítési eredmény emelkedés, értékesítési pontok bővülése.

Borászat

Angyal borászat arculat logója