Kitünni a tömegből!

 

Vásárláskor ez fokozódik, hiszen számtalan termék közül kell választaniuk. Ha valaki nem kifejezetten egy adott bort keres, nagy valószínűséggel a benyomásai alapján dönt. Itt jön képbe a megjelenés, hogy mennyire megnyerő a palack tartalma mellett a külseje – különösen, ha ajándékba szánják.

Nincs mese, a borcsomagolással ki kell tűnni a tömegből.

Bármilyen apró részletre fókuszáló kéréssel fordul hozzánk egy ügyfél, mindig a teljes képet nézzük. Nem pusztán egy grafikai javaslatot vagy egy ötletet prezentálunk, hanem kidolgozott koncepciókban gondolkozunk. Az ügyfélnek is sokkal könnyebb megértenie a miérteket, ha végig tudja követni, hogyan jutottunk el a kész stratégiához.

A munkát piackutatással, a környezet vizsgálatával kezdjük, részletesen bemutatjuk a kutatási eredményeket és ismertetjük a következtetéseinket. Alaposan feltérképezzük az adott borászat erősségeit és fejlesztendő területeit, meghatározzuk a célcsoportokat, és azt, hogy ezeket a csoportokat hogyan tudjuk a leghatékonyabban elérni. Teljes körűen elemezzük a versenytársakat, végül elkészítjük a marketingtervet.

Az ügynökségi műhelymunka során folyamatosan kapcsolatban vagyunk a megrendelővel, a lehető legpontosabban feltérképezzük az igényeit, rendszeresen brainstormingolunk, dolgozunk közösen és egyénileg, ötletelünk az irodában, otthon, az utcán, vagy épp vásárlás közben. J

Minden esetben több koncepciót alakítunk ki, majd ezeket megvitatjuk és kiválasztjuk az ügyfél igényeihez leginkább illeszkedő ötleteket. Annak köszönhetően, hogy a munkafolyamat során folyamatosan kapcsolatban álltunk vele, biztosan talál az általunk vázolt lehetőségek között olyat, amely illeszkedik ahhoz, amit megálmodott.