Különdíjat nyert az egri Creatura Wine Borműhely

A Rosalia a legnagyobb hazai rozé borfesztivál.

A Liget Budapest Projekt keretében rendezett szezonnyitó rozé borfesztiválra rekordszámban érkeztek a látogatók, három napon keresztül harmincezer ember közel 100 féle gyöngyöző, habzó- és csendes rozét kóstolhatott. A rendezvény a magyar borkultúra népszerűsítésére irányul, csaknem 60 pincészet kapott lehetőséget a bemutatkozásra, a finom nedűk mellett pedig a hazai gasztronómia specialitásai is várták az (éhes) érdeklődőket.

Az, hogy Borműhelyünk elhozta a különdíjat, boraink kiváló minősége és ízvilága mellett az egyedi, innovatív borcsomagolásoknak is köszönhető. Minden egyes palack megalkotásakor arra törekszünk, hogy az adott borral összhangban álló, a bor karakterét tükröző dizájnt alakítsunk ki kreatív ötletek alapján, a legmodernebb csomagolástechnológia alkalmazásával.

Az általunk tervezett egyedi díszcsomagolt borok, innovatív borcímkék is megmérettetek a fesztiválon. Itt mutatták be új, Unicornis nevezetű édes fehérborukat, mely hatalmas sikert aratott, az első kóstolás után jópáran függővé váltak saját bevallásuk szerint.

A rendezvény dekorációjának grafikai és kivitelezési munkáit szintén csapatunk biztosította. Világító ártáblákat, faházakat ékesítő dekoratív molinókat terveztünk és gyártottunk, ledes világítástechnikával tettük hangulatosabbá a helyszínt, prospektusokat, kedvezménykuponokat készítettünk, segítőik pedig Creatura Wine-os ruhában várták az érdeklődőket.

Borászatunk mottója szerint jó bornak is kell a cégér, és ezzel a Rosalia Fesztivál szakmai zsűrije és közönsége is egyetértett.

Hatalmas eredmény ez a borcsomagolásokat tervező csapatunk a Borcsomagolás.hu márkatulajdonosának a Fingerprint Reklámügynökség számára hisz mint tartjuk a JÓ BORNAK IS KELL A CÉGÉR!

Az esemény média megjelenései:

magyarhirlap.hu

agroinform.hu

propeller.hu

nullahategy.hu

webradio.hu

blikk.hu

magyarkonyhaonline.hu